Bollnäs, Jul och snart Nyår

Jag har varit i Bollnäs mer än en vecka nu. Mindre än en vecka kvar. Känns lite tråkigt.
Men när jag tänker på vad som väntar så går det tråkiga över ganska snabbt.
Västindien, Karibien, St Barth på torsdag! Underbart med värme, jobbigt med flygresan men det kan jag ta i sängarna i 1a klass.

Jag har iaf hunnit med lite nu när jag varit hemma. Träffat alla i familjen som har befunnit sig i Sverige, hunnit med julklappar, magsjuka, utgång, vänner, Valbo och så.

Jag har fått träffa alla mina smågrabbar också. Mycket värt som vanligt.
Nästan alla mina vänner har jag också träffat, mer och mindre. Fruktansvärt mycket värt.

Jag tittar på kort nu så lägger in lite sånna en annan dag.









Kommentarer
Postat av: Åsa

De va kul å se dej, å med en innebandyklubba i näven igen!=D

2007-12-29 @ 19:13:29
Postat av: Frida

Vad gullig du är :) Ja, jag är verkligen världens lyckligaste!! Gott nytt år! KRAMAR

2007-12-31 @ 15:59:33
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: jossan

det var jätte kul att få vara med dig igår! du måste komma hem snart igen så jag får träffa dig mer!! hoppas du får det bra där nere, men det får du nog säkert iaf:) glöm inte mig:) pussåkram

2007-12-31 @ 17:02:11
URL: http://jossanelversson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0