Jullov i Bollnäs

Nu är jag hemma i Bollnäs för två lediga veckor. Kom i tisdags och stannar till nyårsdagen.

Alla julklappar är inhandlade och alla saker som tandläkarn, optikern och annat är avklarat. Nu kan jag bara vara i ett tag framöver.

Vi var i Halmstad i helgen som var så jag flög därifrån till Arlanda och sen tåg därifrån och hem till Bollnäs. Det gick smärtfritt och bra. Blev inte alls så där segt som det kan bli ibland.

Nu ska jag tillbringa mycket tid med familj och vänner. Lite partaj och god mat ska det bli.

Jag kommer nog ha bättre tid att uppdatera nu så skriver lite mer en annan dag.
Jag ville bara att ni skulle veta att jag lever.



Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen så trevligt att du blir hemma hela julen! Och jag är ledig från julafton fram till och med nyårsdagen. Då måste du ju komma förbi huset nån dag!

2007-12-22 @ 08:40:34
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0