Kommit av mig igen!

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen. Jag måste vara väldigt upptagen med en massa saker. Jag kan inte säga med vad men något måste det helt klart vara.

Förra helgen var jag hem till Bollnäs fre-sön. Det var jätte skönt att få komma hem och bara vara för en gångs skull. Jag kom fram sent på fredagen så då var jag bara hos mamma och åt god mat och myste framför tvn.
På lördagen packade jag och Therese iväg oss till sporthallen och tittade på div 3 damerna. Sen åt vi lunch på hallen och efter det kollade vi också på när herrarna spelade. Jätte roligt att se innebandy igen. Det har jag längtat efter. Jag fick ju också träffa Frida. Roligt att få prata lite och få höra hur det går med allt, huset och magen och så.
Jag sparade med hustitten till i jul. Det ska bli så spännande sååå.
På kvällen på lördagen var jag hos Therese och kollade på tv och pratade. Vi spelade också lite kort och pratade gamla minnen, såg även några roliga kort från förr. Underbart det var att vara ung!
Söndagen gick åt till att hälsa på hos pappa och fira Hans lite. Sandarne gänget kom ju dit också så det var kanonmysigt.
Som tur var fick jag sedan sällskap på bussen av Hans. Trevligt med sällskap.

När jag sedan kom tillbaka till Stockholm följde Hans med hem till mig där också Stefan var. Stefan bestämde sig för att inte åka tillbaka till Oslo förns på måndagen så det var jätte trevligt.

Mån-Ons jobbade jag som vanligt. På torsdag morgon tog jag med mig mitt pick och pack och stack. Jag flyttade hem till familjen på Narvavägen. Mamman och Pappan åkte till New York på morgonen så jag packade in barnen i bilen och ut till Lidingö för att släppa av Philip på dagis. Jag och Bianca åkte hem och myste.
På fredagen var dagis stängt så båda barnen var hemma med mig. Moster med kompis kom på kvällen och hjälpte mig lite med barnen medans jag handlade lite och lagade mat. Dom sov även kvar så vi kollade på idol. Skönt med lite vuxen sällskap också. Idag tog tjejerna med sig Philip och gick på Junibacken medans jag och Bianca tog det lugnare hemmavid pga våra snoriga näsor och hostan vi har.
Nu sover barnen och imorgon kommer mormor och lånar barnen en stund.
På måndag morgon kommer A och J hem igen så då får båda barnen vara hemma och umgås. Jag tror även att det blir en kort dag för mig då. Kanske jag ska passa på att handla lite julklappar då?

Nu har ni lite att läsa. Jag lovar inget och tätare uppdateringar men jag ska göra mitt bästa.

Adios, som Philip säger..



Kommentarer
Postat av: Frida

Roligt att läsa lite igen! Idag ska jag och Per på föräldrautbildning! Han längtar jättemycket ;) hehe

2007-12-03 @ 07:45:51
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0