The feeling of zsa zsa zsu!

För första gången i mitt liv har jag kommit till insikt. Jag känner mig redo.
I miss the zsa zsa zsu.

Idag vaknade jag tidigt av en morgonpigg Philip. Jag klev upp och var som en duktig tvåbarns mamma. Klädde på mig och började vika tvätt. Klockan 7 en måndag morgon! Vad är oddsen?
Dukade fram frukost, myste med en nyvaken Bianca och sen gjorde vi morgon och bar iväg till dagis.
Philip grät när jag gick, det skär i hjärtat! När jag och B kom hem igen hade A och J kommit hem. De hade köpt en del presenter som jag också fick ta del av :) Snällt tycker jag.
När de packat upp och vi hunnit pratat lite fick jag gå hem. Redan vid 10, det var skönt. Mycket skönt. Köpte lite julklappar på vägen och åkte hem och sov en stund.

Nu på eftermiddagen har jag kollat på sex and the city. Jag lessnar aldrig!
Jag skulle inte tacka nej till att vara Carrie Bradshaw!
Hon är något utöver det vanliga!

Nu ska jag nog slå in lite julklappar.



Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktig du är som har börjat fixa med julklappar redan! Jag har inte ens börjat tänka julklappar...

2007-12-04 @ 08:25:43
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Frida

Fasen vad folk som verkar ha problem med bredbandet... ;)

2007-12-18 @ 08:35:24
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0