Är hon impulsiv?

Idag var jag uppe tidigt och jobbade. Slutade redan klockan två så det var skönt.

Efter jobbet gick jag och beställde mig en bärbar dator, så där rök en hel del pengar.
Den stationära jag har nu är ju inte ens 1 år gammal men jag kände att mitt nya liv nog kräver en bärbar.
Resor och många ställen att "bo" på. Måste ju ha kontakt med er här hemma sen när jag är där borta!
Funderade på datorn igår och beställde idag. Impulsivt? Smart hoppas jag...

Nu sitter jag iaf här och är duktig. Lägger över alla mina kort på cd-skivor. Det tar tiid, men skulle mina kort försvinner skulle jag gråta floder. Skönt att jag äntligen tar tag i det.
Saknar mina små grabbar grymt mycket idag. Ser alla underbara kort på dom nu. Gullungar.

Imorgon är det jobb igen. Jobbar kväll så jag kan ta det lugnt på förmiddagen. Skönt.

image3
Jag och grabbarna. Dante, Lotus, Diezel och jag.


  1. Diezel och jag. Puss på tjockis.
  2. Lotus och jag. Kramas.
  3. Dante. Kör bil.

Kommentarer
Postat av: jossan

men snart sitter du inte hemma längre för då är du ute i skogen..och vem vet...du kanske blir kvar här ute i skogen:p

2007-07-25 @ 22:41:09
Postat av: Åsa

duktig du e då:P orkar aldrig lägga bränna ner bilder...två ggr har ja varit med om att typ hårddisken dött å så har allt försvunnit men ja lär mej aldrig:P

2007-07-27 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0