En data rikare.

En data rikare sitter jag här i soffan och skriver. Kollar på reprisen på allsång på skansen samtidigt. Lärarinna Marie Lindberg sjunger just nu med Peter Jöback.

Drog precis bort min sårskorpa i handen. Den har kliat hela dagen idag så äntligen är den borta! Undrar om det blir ett ärr. Det kvittar.

Som ni kanske förstår har jag hämtat min bärbara dator idag. Mycket nöjd med mitt köp. Än så länge iaf.
Lite ovan med musen men det vänjer jag mig väl vid :)

Nu är jag ledig i fyra hela dagar. Undra vad man ska hitta på då? Någon som har något tips så kan ni höra av er :)
Är iofs upptagen hela måndagen och förmiddagen på tisdagen men annars så.

Inget bra på Tvn nu. Vad ska man då göra? Antagligen sitta här, eller prata i telefon, eller kanske städa, diska?
Packa lite?
Vi får se.



Kommentarer
Postat av: Emma

Skriver en liten kommentar då, så du känner dej nöjd :) väldigt fin blogg hoppas du uppdaterar ofta! Hörs något imorgon då! puss och kram

2007-07-27 @ 22:58:20
Postat av: hehe

du allt en rolig prick ;)

2007-07-27 @ 23:03:31
Postat av: Joel

Jag måsta ju skriva joel :) En ny data är ju inte alls fel. ledig i hela fyra dagar jösses du som inte vart ledig på hela sommarn. måste ju vara skit härligt för dig :)

2007-07-27 @ 23:40:36
Postat av: Åsa

åå en bärbar vill ja åsså ha..

2007-07-28 @ 00:02:09
Postat av: Malla

Att komma ner till mig i España när man är ledig fyra dagar vore ju ingen dum idé men nu är ju det försent!

2007-08-01 @ 09:30:01
URL: http://mallat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0