Hej och välkommen till mig!

Nu har jag skaffat mig en sån här också. Så nu kan alla följa mina äventyr som förhoppningsvis sker till hösten.
Synd bara att jag tycker om rosa, för nu ser min blogg ut som Fridas. Det gör nog inget. Vi har ju linnen som ser lika ut också.

Idag har jag varit ledig. Det har varit skönt. Passade på att sova lite imorse. Försöker se över mina tillgångar här hemma så jag vet vad som bör inhandlas innan jag åker.
Åkte till A&H med Jossan och kikade lite, sen Dollarstore. Jossan skulle jobba så då åkte jag till mamma. Åkte på ebbes och kollade på resväska. De var dyra så det blev ingen. Har hittat billigare så det får bli dom istället.
Efter mat hos mor åkte jag till Västbacka, till Malin och hennes tre bebisar!
Jag är ingen djurmänniska, men söt var dom. Men Irma är nog iaf min favoritbebis där :)
Vi fikade och pratade en massa strunt. Det var ett tag sen så det var mycket trevligt.

Nu ska jag försöka avsluta här och göra kväller. Ska upp och jobba imorgon. Mindre roligt.

Hoppas jag kommer underhålla er :)

image4
Irma. Sötnosen på dopet.

image5
Mamma Malin och Irma
. Mor och dotter.



Kommentarer
Postat av: Frida

Rosa är den finaste färgen, det bara är så :) Och det är klart att det är fler än jag som har kommit fram till det!

2007-07-25 @ 20:08:34
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Åsa

vilken sötis!:D

2007-07-27 @ 23:55:08
Postat av: malin

fan va jag såg pigg ut då=)

2007-07-31 @ 21:25:37
URL: http://maspen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0