Spindeljakt på natten!

Nyss hemkommen från jobbet. Haft en lugn kväll.
Jobbar dag imorgon sen är jag fyra dagars ledig. Värdefullt!
Ska passa på att göra en massa saker då.

Inatt hamnade jag iaf hos Jossan. Hon tjatade och tjatade tills jag inte längre kunna stå emot :) Usch hur du gör Josefin.
Vi tog en nattlig tur genom stan och hamnade på Max två gånger inom en kvart innan vi for ut till Hertsjö för SkipBo och sömn.
När vi väl krypit ner i sängen för natten ser vi en enorm spindel på väggen. Jossan rädd som hon är börjar nästan gråta. Rädd som jag är måste ha ihjäl den innan jag kan sova. Med en bok knakade jag sönder den så den blev platt som en pannkaka mot väggen. Boken fick sova på andra sidan dörren.
Imorse var vi väldigt trötta så vi låg i sängen länge, och hade nog kunna ligga där fortfarande. Men eftersom vi är sånna där människor som jobbar så var vi tvungen att kliva upp. Åkte och handlade lite och åt mat innan vi skildes åt för arbete.
Stackars Jossan jobbar fortfarande.

Imorgon får jag mina nya dator. Wihoo. Om vi har tur så skriver jag från sängen imorgon.

image11
Josefin och jag. Spindeldödarna!



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag skulle likt Jossan varit gråtfärdig och låtit dig sköta dödandet :)

2007-07-26 @ 22:13:44
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: jossan

jag höll inte på att börja gråta!!:)
du glömde iaf skopbo eller hur det stavas här..men då har jag nå å göra ikväll:D

2007-07-27 @ 15:45:09
Postat av: Åsa

haha nu e de allt bäst spindlarna aktar sej!

2007-07-28 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0