Tokshopping!

Idag har jag varit i hudik och verkligen tokshoppat! Jag har köpt en massa kläder. Mest sommarkläder som jag ska ha med till Spanien. Men även kläder som man kan ha i höst. Sen har jag köpt ett par sandaler som jag ska promenera i där nere i värmen. Två resväskor har jag också inhandlat. En stor en resväska som jag ska frakta alla mina kläder i till Spanien. Sen en liten "helgväska" som jag kan ha när jag åker hem till Bollnäs eller vart jag nu hamnar på helgerna framöver. Den lilla "helgväskan" är den finaste "fido" jag någonsin sett. Det var som en dröm när jag såg den. Brun och rosa! Det säger väl allt! Det är tillochmed blommor på!

På vägen hem från hudik svängde vi in i Sandarne och hälsade på en snabbis. Vilken tur att jag fick pussa lite på grabbarna då annars hade jag nog blivit tokig. Givmild som jag är, hade jag köpt med mig plåster med döskallar på. Inte undra på att man är populär. Jag skämmer ju bort dom nå enormt. Jag har då aldrig sett något barn som blivit så lycklig av att göra illa sig. Plåstren skulle på överallt på en gång. Såklart!

Stackars Diezel är sjuk också, kanske måste opereras. Uscha, sånt ska man inte behöva när man är så liten.
Han har inte ens levt 3 månader av sitt liv och har hunnit varit så sjuk. Min lillplutt.
Men allt kommer gå bra. Det måste man tro.

Nu ska jag iaf krypa i säng. Ska upp i tid imorgon. Har mycket att stå i. Ska försöka få någon tvättid sen måste jag börja packa snart också. Jobbar ju i helgen så då hinner man inte alltför mycket. Lägenheten måste ju också städas innan jag far. Kan ju inte lämna den som den är. Natti natti.



image12
  1. Dante. Äter glass i Lotus vagn.
  2. Lotus. Fångar fisk med håven.
  3. Diezel. Lillskrutten ser nöjd ut.

Jag älskar er grabbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0