En helg med dålig sömn

Helgen har varit rolig men slitsam. Stefan har varit här hela helgen. Mycket trevlig. Kommer inte ihåg när vi såg sist. Juni, augusti? Känns längesen iaf.

I fredag åt vi supergod thaimat från Stockholms bästa thairesturang. Oslagbart. Sen blev det lite partaj. Det kom både känt och okänt folk hit till mig. Trevligt var det. Jag kom dock på efter nån timme att jag var ensam tjej. Det funkade men när dom började prata om att tjejer är som dom är (negativt) kände jag mig lite försvarslös. Tur att dom tog bra hand om mig iaf.
Vi hamnde till slut på nån krog inne i stan. Inte världens bästa ställe men jag fick dansa och det räckte gott och väl för mig. På vägen hem på morgonsidan hade vi tydligen lite tokiga bravader för oss. Hittade en ost i fickan på Stefans jacka som vi tydligen hade inhandlat på Seven Eleven för att kunna göra toast när vi kom hem. Problemet var bara att Max låg mitt emot Seven Eleven så vi hamnade visst där. Väl hemma visste vi inte alls vad vi skulle ha osten till. Bra att ha kanske.

Vaknade tidigt på lördagen. Såg en film. Somnade igen. Sov till halv 2. Duschade och begav oss till stan där vi åt en mycket god och efterlängtad lunch. Gick och kika lite innan vi insåg att det inte tjänade något till. Vi var helt enkelt för trötta. Hem igen och sov en stund till.
Stefan var sugen på utgång även lördagkväll då han ville träffa sina vänner från Piteå. Jag var fortfarande helt slut så jag tog mig en mysig filmkväll hemma.
Somnade sent ändå men tjänade iaf en timme sömn. Värdefullt.

Idag söndag har det varit jätte lugnt och skönt. Sov länge, åt mat, pratade lite, såg lite film och TV.
Såg till att Stefan kom iväg och begav mig sedan på Biancas 1-års kalas.

Nu ska jag koka lite te och mysa framför TVn.



Kommentarer
Postat av: Frida

HALLÅ...?! Är du vaken? Eller vid liv...? :)

2007-11-15 @ 14:53:40
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0