Inga ostkrokar men jag skriver ändå

Ja som sagt har jag inte ätit några ostkrokar ikväll, ännu. Skriver gör jag ändå.. Kanske funkar det för att jag tänker på dom där ostkrokarna som ligger i skåpet inne i köket.

Så vad har jag haft för mig en lördag i Stockholm? Jag har varit på stan på riktigt för första gången sen jag flyttade hit. Tro det eller ej. Jag har shoppat en del förut också men inte inne i city. Jag bor nära Solna centrum och Västermalmsgallerian. Jag jobbar alldeles vid Fältöversten så då shoppar jag hellre på köpcentrum. Lugnare och alla affärer på samma ställe. Kanon!
Jag hittade lite vanliga kläder idag iaf. Min shoppingkassa har aldrig varit så stor från början som den är nu men den har heller aldrig minskat så fort. Jag bor i Stockholm så jag får nog lära mig att leva med det.

Imorgon blir det nog en promenad och sen städning i lägenheten tror jag. Är lite saker som ännu inte kommit på sin plats. Kan hända att jag letar upp en innebandymatch att gå och kika på också. Skulle faktiskt vara roligt. Saknar ju faktiskt innebandyn och mina tjejer där hemma. Jag trodde inte det när jag flyttade men duschningen på 2 timmar efter en träning var nog speciella ändå. Hoppas ni klarar er bra utan mig, men jag hoppas också att ni saknar mig, lite iaf :)
Vickan och Sigge måste verkligen tycka att det är tyst runt omkring. Dom har ingen att fråga saker för att sen inte orka vänta på svaret. Ingen som skriker Hallå!
Vi träffs i Västerås i Februari iaf och då smäller det rejält. Det ska bli så rosa!!

Nu ska jag se film. Äta ostkrokar och dricka te kanske? :P


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du e saknad=) Haha ja jag tror också att Vickan & Sigge tycker de e lite tyst:P Stackars Vickan har ju fått klara sej utan både dej å Sigge nu när du e borta å Sigge vart skadad.

2007-10-14 @ 23:28:59
Postat av: Frida

Hur många biljetter har ni fått? Vilka blir det som åker? Ja, det blir iaf inte LIKA rosa som förra året :´( Men jag och bäsen kommer att sitta klistrade framför TV:n och titta efter mina rosa pinglor!

2007-10-16 @ 20:10:32
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0