Dåligt av hon..

Det har varit mycket dålig uppdatering av mig den senaste tiden. Har helt enkelt haft annat att pyssla med. Inte alls haft någon bloggarlust.

Jag har inte direkt något att berätta för er heller. En väldigt spontan fest blev det i lördags. Ylva och jag hade planerat en filmkväll efter hon hade slutat vid 6. Då hade jag fått någon konstig lust från ingenstans och ville åka till Uppsala och parta med grabbarna. Ylva var inte alls sen att hänga på så efter en liten stressig stund hade vi våra väskor packade för kvällen och natten och satt på tåget till Uppsala. Super kul hade vi och sovplats fick vi!
Toppen skoj. Tack för det vännen och grabbarna!

Jag har också kommit på att man inte alls ska ha manuell växlad bil i denna stad! Kramp i benet och foten! Nästa bil blir helt klart en automat bil för min del!

Nu kommer Ylva, dags att dra sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0