Sammandrag...

Helgen hemma i Bollnäs var bra. Jag hann med allt som jag hade planerat. Jag hade väl egentligen velat träffa fler vänner men jag måste dela upp det. Helgerna hemma blir väldigt kort och när jag kommer tillbaka till Stockholm på söndagen har jag en ny vecka framför mig och en stessig helg bakom mig. Inte utvilad direkt.

Utgång blev det på fredagen, superskoj! Jag och Therese skaka rumpa mest hela tiden! Underbart! Inte så mycket folk tror jag men alldeles perfekt ändå.  

Truls var iaf inte världens största bebis. I jämförelse med Irma i den åldern kanske han var stor men inte annars. Söt till tusen var han. Jag fick tillochmed mata lilltrollet. Första gången jag matade en sån liten bebis!

Det blev också lite innebandy. Korpen bara men det dög, ett tag.
Jossan fick jag också träffa. Inget fika blev det men lite tuffing fick jag iaf.
Jag hann också med att titta på Linnea och Eriks lägenhet. Dom hade hunnit fått bra ordning och det var hemtrevligt och fint.

Nog pratat om helgen som var. Över till helgen som kommer.

Imorgon kommer Aspen ganska tidigt och ska praktisera med mig en dag på jobbet. Det kan du ta med i din meritlista sen Malin :) Det ska bli mycket trevligt. Det blir lunch på stan med Aspen och förhoppningsvis också Sara och Emma.
Senare på kvällen kommer Emma och Malin också. Supernajs.
Lördag går åt till lite shopping och en massa innebandy. På kvällen blir det nog utgång eller spelkväll, får se hur energinivån ligger. Jag och Aspen verkar lite sugen på att skaka rumpa iaf :)
Söndagen har vi nog inga planer för.

Nu Aspen har du lite att läsa. Blev ett ganska långt inlägg detta. Läs och njut! :)

Kommentarer
Postat av: malin

tack för uppdateringen nu fick ja roa mig lite ikväll å :) ja vi e sugna på att skaka lite rumpa, vi får väl se va det blir :) cs imorn!

2008-04-17 @ 20:23:28
URL: http://maspen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0