Utmanad av Malin

Eftersom Malin har utmanat mig så är det bäst jag gör detta..

Tre namn du går under:
1. Lena
2. PH
3. Gumman

Tre saker som skrämmer dig:
1. Att förlora någon av mina nära och kära
2. Att aldrig bli kär
3. Att bli fattig

Tre saker du har på dig:
1. Svarta mysbyxor
2. Munkjacka
3. Linne

Tre sanningar:
1. Jag är ganska less på att vara singel 
2. Jag önskar jag hade en klarare bild av min framtid
3. Jag har nog bara varit kär en enda gång i mitt liv

Tre saker jag verkligen vill ha:
1. Energi till tusen
2. Kärlek
3. Min familj och vänner på samma ort som jag

Jag utmanar Frida Forsman, Josefin Elversson sen har resten av de närmaste med blogg blivit utmanad redan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0