Djupa tankar.

Idag är en sån där dag för djupa tankar. Jag hamnar i ett hål lite nu och då. Jag vet inte hur jag ska förklara det bättre. Det känns som ett hål. Jag tänker på allt mellan himmel och jord tror jag. Jobb, skola, familj, kärlek.

Som det känns idag vet jag precis vad jag skulle döpa mitt första barn till. Har både pojknamn och flicknamn. Kanske för att alla runt omkring mig får barn? Är det jag som kommit i den åldern då man märker sånt om bekanta runt omkring får barn, eller är det en enorm babyboom i Sverige just nu?  Jag behöver bara gå utanför dörren så ser jag barnvagnar eller stora magar.

Jag är iaf snorig och har halsont. Både P och B är snoriga så det är väl egentligen inte så konstigt. Känner mig jätte konstig i hela kroppen. Hoppas det inte är något annat än ev feber på gång.

I helgen var jag hemma i Bollnäs igen och spelade innebandy. Det var verkligen jätte roligt. Nu kan jag leva på det i några veckor. Fick även träffa många vänner igen. Underbara människor. Jag saknar er här nere. Ni måste komma lite oftare.
Jag får dock besök dom tre kommande helgerna så det blir jättemysigt. Sen den fjärde helgen är det Melodifestival i Linköping med bönorna :) Vi kommer vara så fina så.

Nu måste jag plocka lite här hemma. Som alltid finns det något att göra. Skulle behöva gå upp på vinden med resväskan också, men jag vågar inte nu när det är kväll och mörkt :)

Sköt om er allihopa!


image143
Jossan mitt hjärta. Tur att jag fick krama dig i helgen!

image144
Bollnäs Schlager Bönor. Snart tar vi över SchlagerSverige.



Kommentarer
Postat av: jossan

vilken bild! herregud:)
det är babyboom i sverige just nu tycker jag iaf:) lena du måste vänta ett tag att bli med barn tycker ja:) alla andra har det och du är snart den enda av mina kompisar som inte har barn! så vänta något/några år till:) får jag kasnek komma och sova hos dig den 11-13 mars? ska ner till sthlm då..men vi hinner nog prata före det tror ja:) pussåkram

2008-01-28 @ 21:17:07
URL: http://jossanelversson.blogg.se
Postat av: Malla

Du jag känner då precis lika o funderar över samma sak.. Man känner sig lite... stressad? Men jag har hört att vi inte behöver vara det, vi är inte gamla! Håller med Jossan där uppe, vi väntar ett tag, det har vi tid med!

2008-01-28 @ 21:43:39
URL: http://mallat.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja ni kommer att vara alldeles fantastiskt vackra!! Uhhhuu :´( Hoppas att du inte blir sjuk, utan att det lägger sig... Vad bra att du tycker om kaka :) Hehe KRAM

2008-01-30 @ 15:42:24
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0