Lite av en del

Jag har precis tittat på en av mina favoritserier, Bones. Jag blir alldeles rörd av kontakterna kollegor emellan. I nuläget har jag ju inte en enda kollega. Kanske därför jag känner så mycket för relationerna i den serien.

Annars är det förskylt idag. Haft feber också men jobbat i lugn takt ändå. Sov middag med skruttan idag, mysigt. Det kommer blod i mitt öra också så  imorgon bitti ska jag iväg till farbror doktorn och kolla varför. Har ont och hör dåligt så det är nog bäst. Annars blir jag nog döv snart.

För övrigt har det blåst mycket i Stockholm idag så när jag kom hem åkte datorn fram och bilder från utlandet.
Nästan nyss hemkommen från Karibien och jag skulle kunna åka igen, utan problem :) Fast den här gången på semester.

Nu ska jag bjuda på lite bilder sen ska jag tända lite ljus och se en film.

image148
Karibien, St barth Jan 2008

image146
Spanien, Marbella
Aug-Sep 2007

image147
Turkiet, Side maj 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0