Tillbaka i spåret

Jag är ganska duktig nu tycker jag nog. Har blivit bättre på att uppdatera bloggen igen. Jag får dock inga fler kommentarer för det :P
Ni kan väl bli lite bättre på det kära läsare. Jag vet ju inte vilka som läser.

Ni (läs Malin) frågar om hur det gick med örat. Det gick sådär. Det var ingen öroninflammation, vilket var bra. Det som var dåligt var att det hade värkt hål på trumhinnan. Jag har inte ont men hör lite dåligt och så är det lite kladdigt. Det läker :)

Imorgon är det helg. Stefan kommer imorgon men inte förns midnatt så jag ska jobba till dess. Jag lovade Philip att baka chokladbollar med honom så imorgon blir det kladdigt :)

Jag funderar och grubblar på kurser som ev blir av till hösten. Mycket att välja på! Hoppas Jossan kommer!

Nu ska jag äta glass och se TV.

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du har blivit mycket duktig, och det gillar vi! När jag var yngre ville jag ha en alla hjärtans dag bebis! Nu vill jag ha en bebis vilken dag som helst, så fort som möjligt :)
Ja det får du nog hoppas på, för sen finns det inge tid för bak ;)

2008-01-31 @ 22:29:26
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Frida

Haha ja det var ett fantasiskt tecken faktiskt!

2008-02-04 @ 20:00:50
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0