Tillbaka till vardagen!

Efter en mycket lång resa har jag äntligen landat på svensk mark. Det är faktiskt skönt att komma tillbaka till det vanliga. Jobba, träna, umgås och sova.

Mina 10 dagar i Västindien, Karibien, St Barth har varit bra. Det har varit varmt men lite regn, blåst och moln. Lite tråkigt när det inte var kanonväder hela tiden men värmen kunna jag trösta mig bra med.
Vi har mest hållt till på hotellet som var av finaste sorten. Jag har badat hela dagarna med barnen. På kvällarna har vi ätit god mat om vi var hungrig. Men frukttokig som jag är passade jag på att äta en hel del sådant även på kvällarna.

Nu är klockan 21 här i Sverige. Jag har inte sovit sen 17 igår eftermiddag. Bara en kortis på planet men det räknas knappt.

Nu ska jag inte lägga mer tid till att skriva här utan lägga in några bilder från värmen ist.

image120
En palm i solsken!

image121
Den trånga och enda vägen runt ön.

image122
Our beachhouse.

image123
Utsikt!

image125
Stora båtar.

image124
Skitungarna!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du haft en bra resa ändå Lena även fast vädret inte har varit det bästa. Det såg då väldigt fint ut på bilderna iaf :) Kram

2008-01-15 @ 11:21:26
URL: http://theeresejonsson.blogg.se
Postat av: Malla

Det där ser inte helt tokigt ut du!

2008-01-16 @ 21:37:05
URL: http://mallat.blogspot.com
Postat av: Frida

Meeen så härligt!!!

2008-01-17 @ 16:18:56
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0