Ska jag kunna minnas?

För 5 år sedan: Hade jag någon speciell att älska. Jag var i Grekland med Therese. Förlorade en nära släkting.

För 3 år sedan: Tog jag studenten! Jobbade första sommaren på Hamrelund. Var säkert inte alls nöjd med att inte ha sommarlov längre och bli vuxen! Jag började mitt arbete på Björktjära skola.

För 1 år sedan: Slutade jag mitt jobb på Björktjära skola. Var i Turkiet med Linnea och grabbarna. Jobbade på hemtjänsten för att sedan ge mig iväg på nya äventyr i huvudstaden.

För 3 månader sedan: Hade jag besök av mina trevliga vänner för att avnjuta finalen av melodifestivalen i Globen!

Igår: Vaknade jag på ett hotell i ett främmande land. Resten av dagen tillbringade jag vid ratten i en bil i ca 7 timmar!

Imorgon: Jobbar jag sen bär det av hem till Bollnäs för några lediga dagar och midsommarfirande med vänner!

Om ett år: Har jag antagligen gjort nästan halva min utbildning. Förhoppningsvis trivs jag som fisken i vattnet!


Det blev inte så långa svar men lite iaf... Hoppas ni andra kan ägna lite tid till att tänka också :)
Det var inte så svårt som jag trodde..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Lena! Du är välkommen på Truls dop den 12 juli kl 14.00 i Segersta kyrka, har en inbjudan tilldig men ingen adress :P Hoppas du läser detta, har ingen mobil längre heller så hade inget nummer till dig...

2008-07-02 @ 16:18:50
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/
Postat av: Malla

Lena, om du ska ha någon rätt att ha kvar denna blogg så krävs ett inlägg snarast!

2008-09-16 @ 14:51:51
URL: http://mallat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0