Kom på en rolig sak...

Jag kom på en rolig sak idag när jag tittade på korten från i helgen. Kanske inte låter så roligt när jag berätta men då var det väldigt skoj. Tycker jag. Nu kommer jag till saken.
Eftersom det var schlager som gällde, final dessutom, så var det såklart rosa champagne som gällde! Men eftersom en av oss "råkar" ha en "bulle i ugnen" som Tessan skulle sagt så hade ju jag även köpt rosa läsk! När vi ska ta en bild på oss alla tillsammans med glasen kommer vi in på att prata om vi tyckte om den eller inte. Tre av oss kom fram till att den inte var så god, söt i smaken och stark alkoholsmak. Malin tyckte det var jätte gott och drack med god min. Vi andra undrar vad som är så gott med den. Vicky är inte sen med att sakna sitt glas. Gissa vart vi hittade den alkoholfria läsken? Jo hos Malin såklart, som tokgillade chapagnen och inte alls tyckte den var stark. Såklart inte, det var ju läsk!
Haha, jag tyckte som sagt det var roligt då. Kanske inte låter skoj, men det är min blogg :)


Över till något helt. Jag ska till och packa klart för fjällen snart. Borde inte behöva ha med mig så mycket. Kläderna tar dock mycket plats så mycket packning blir det nog ändå. Som tur är har pappa Snowboarden med skor och skoterstövlarna hemma hos sig, puh.


Jag har inte tid att skriva mer nu. Gör som Malin brukar göra. Uppdaterar utan att ha tid, men en kortis :)


Glad Påsk till er alla! Ha en toppen helg där hemma nu brudar, men sakna mig gärna lite :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Malla

Tummen upp för kortisar! Ja det blev ju lite tokigt där, men jag gillade vårt rosa bubbel också ;)

2008-03-19 @ 21:05:53
URL: http://mallat.blogspot.com
Postat av: Therese

Ja det blev en liten resumé för mig med =) Ja vi ska tänka på dig på lördag, absolut! :)

2008-03-19 @ 21:42:43
URL: http://theeresejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0