Stökdag..

Idag tog jag mig en förtjänt sovmorgon och sov till halv 10. Låg kvar i sängen och kollade lite på TV.
Det tråkiga var att det inte fanns något att kolla på så jag knäppte av den och lyssnade på melodifestivalen låtarna istället medans jag började stöka.
Jag måste ju ladda med musiken för i helgen. Uppvärmningen två dagar före, vad säger ni om det tjejer? :)
 
Nu har jag iaf städat klart. Jag har också tvättat, och handlat. Passa på att springa upp på vinden med lite saker när jag ändå var hemma medans det var ljust :)

Nu ska jag komma till kommentarer på era kommentarer igen.
Jag måste be Pemmis om förlåtelse, hur kunna jag glömma dig?

Emma (Du och jag mot världen) Kul att du läser. Jag saknar dock en blogg från dig. Vill ju läsa om ditt liv och dina tankar också :)

Lina - Kul att du också läser. Jag brukar kika in på din ibland också. Titta på bilderna på din underbart söta son :)

Nu ska jag duscha av mig städsvetten innan jag ska laga mig lite mat och vänta på Ylva.

Imorgon kommer ni flickor! Längtar sååå! Ååå, det ska bli så underbart roligt!

Vilket gäng!


image166


Kommentarer
Postat av: Therese

Uppladdning två dagar före är inte helt fel :) sitter just nu och lyssnar jag också, hihi :) snart så kommer vi, inte lång tid kvar nu inte! :) PUSS

2008-03-13 @ 18:55:05
URL: http://theeresejonsson.blogg.se
Postat av: Therese

Underbara bilder :) hihi!

2008-03-13 @ 19:00:38
URL: http://theeresejonsson.blogg.se
Postat av: Malla

Vilka snyggingar du får besök av i helgen då, de ser
riktigt trevliga ut! Jag har laddat hela veckan, kan alla låtar utantill nu ;) See you

2008-03-13 @ 19:59:39
URL: http://mallat.blogspot.com
Postat av: Malin

Det behövs, alla mina djur byter till sommarpäls, vilket jag inte gillar. Helst ingen schlagerbebis, då missar ju jag finalen :)

2008-03-13 @ 20:35:19
Postat av: Malin

Det behövs, alla mina djur byter till sommarpäls, vilket jag inte gillar. Helst ingen schlagerbebis, då missar ju jag finalen :)

2008-03-13 @ 20:35:28
Postat av: Pem

jag hur kunde du glömma Emma? glöm inte att hämta henne och Malin på flygplatsen om ett par tre timmar :P

2008-03-14 @ 13:13:58
Postat av: Lena

Jag ska absolut inte glömma och hämta er Emma! :)

2008-03-14 @ 13:43:05
URL: http://lenawe.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en fantastisk kväll!!! Jag och Signe sitter i soffan och kollar efter er :) Bodyn är nog för stor, 3-9 mån men självklart ska vi testa ta på den! Hehe KRAM

2008-03-15 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0