Tack för era kommentarer!

Det har varit super roligt att läsa era kommentarer. Keep up the good work!
Jag tänkte att jag skulle vara snäll och skriva lite till er här i bloggen också. Svara lite fast jag har nog gjort det till de flesta. Till de som har blogg iaf.

Malin A (Barndomsvännen. Alltid en massa hyss) Roligt att du kommit igång lite mer med bloggningen igen.

Jossan (Mitt hjärta)  Dig vet jag om. Jag håller en massa tummar för dig imorgon också.

Therese (Systra mi)  Tur att jag har dig så du tar med en massa saker till mig i helgen :) 

Roosen - Blev lite snopen att du läser men toppen roligt!  

Näsan - Blev ännu mer snopen att du läser. Men absolut att vi måste träffas. Ring vettja.

Malla (Du som alltid finns där)  Spännande, jag måste kolla om jag har nån främling som läser :)

Lillan (Vilka äventyr vi har varit på tillsammans) Jag uppdaterar för din skull nu Malin! Jag får för en gångs skull kalla dig för tjockis. Vad härligt det klingar :)

Sara - Roligt att du läser men har ingen koll på dig alls :) Härligt att höra att Schlager Bönorna har fans där ute :)



Nu sitter jag här hemma en onsdagkväll och har fått helg! Hur skönt som helst.

Det närmar sig helgen och jag längtar tokmycket. Jag ska få en hel helg med mina flickor. Mysigt..

Imorgon ska jag städa, tvätta och handla. På kvällen kommer Ylva och då ska vi se film och mysa hela natten.
Fredagen blir lugn. Jag ska sova länge och sen plocka lite. Sen åker jag till Arlanda för att hämta Emma och Malin.

Ååå, jag längar till Globen!


Är inte denna bild härlig?
image165

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen Lena! Forsätt i denna takt så har jag nånting att göra om dagarna!!

2008-03-12 @ 22:02:33
Postat av: Lina

Jag läser också lite då och då :P

2008-03-13 @ 10:26:53
URL: http://dahl0f.blogg.se
Postat av: Pem

det var ju schyst att du kommenterade att nånting om mej :P jag läser ju säger jag ju :P

2008-03-13 @ 12:18:12
Postat av: Lena

Emma mitt hjärta. Hur kunna jag glömma dig? Du ska få en rad du också!

2008-03-13 @ 18:38:59
Postat av: Sara

Oj oj oj! De är nog första gången som jag blir nämnd i en blogg, förutom min egen då såklart. Lite småkul :) Kastade några extra blickar bland publiken i lördags men ingen skymt av några rosa Bollnäsbrudar. Rätt låt vann iaf, men de fanns låtar som klingar bättre i mitt huvve men som inte riktigt är så där schlageraktiga, typ Nordman.
Hoppas att helgen va snäll på dig iaf!
Sköt om dig!
KRAM!

2008-03-17 @ 16:57:01
URL: http://boddanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0