Tisdag..

Idag är det tisdag. Helgen känns långt borta nu. Det var så roligt. Den gick så snabbt. Alldeles för snabbt om jag får säga mitt. Skönt att veta att en snarlika helg är inbokad inom en månad. ROligt att Aspen kommer då också. Hoppas Tess och Vicky kan följa med då också. Det blir trångt i högkvarteret som Emma skulle ha sagt, men det är ju mysigt också.


Denna vecka är en kort vecka. Lika som den förra ungefär. Väldigt skönt :) Jag ser verkligen fram emot att komma till fjällen. Jag skulle vilja åka hem till Bollnäs också egentligen och träffa tjejerna och parta med hela gänget. Grabbarna och tjejerna. Men det får bli en annan helg. Måste ju ta vara på dom extra lediga dagarna. Vill ju åka lite skoter och bräda i vinter också.


Och du Malin, du behöver inte vara olycklig för att du inte kunna stanna i Stockholm och det härliga vädret. Det är inte lika härligt längre. Snö i luften och blött på marken. Inte så slaskigt som hos er men blött och grått!
Och du Emma, super härligt att du skaffat blogg. Ett försök till, för visst hade du en i nån dag förut? Eller har jag drömt?


Lillan, se till att trycka ut lilla Truls snart. Tänker det bli en liten påskhare kanske? :)


Kommentarer
Postat av: malin

om irma är söt å lik mig måste d ju innebära att jage
söt också, fasen va bra haha :)
Ja snart kommer ja ner jiiihoo då ska vi gå på krogen för d ska ja minsann se till att orka efter håkan, e ju inte alla gånger man får gå ut på festligheter i sthlm :)
synd att du inte e hemma ihelgen men vi får ta igen d i april :)

2008-03-18 @ 22:23:25
URL: http://maspen.blogspot.com
Postat av: Malin

han kommer aldrig att komma!!! Idag ger jag upp!

2008-03-19 @ 09:59:15
Postat av: Emma

jajjemensan! Hade en sån en dag förut med, tror det var omkringa 20 septemeber förra året :P

2008-03-19 @ 12:04:33
URL: http://pemmis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0